zondag 12 juni 2016

Voor Lily


Op SB-karton de grote ster uit kit 160 afgedrukt met zwarte inkt en met clear poeder geëmbost. Meteen nog een afdruk op maskerpapier gemaakt en de ster voorzichtig uitgeknipt. Eerst gebruik je de buitenkant van het masker om het babyhoofdje in de ster af te drukken. Die afdruk heb ik met bruine Stazon gedaan, ik vind zwart zo hard. De ster heb ik ingekleurd met roze tinten en daarna gemaskerd. De kleine sterren uit dezelfde kit heb ik met zwart afgedrukt en daarna heb ik de bold sterren ook uit die kit met worn lipstick afgedrukt met en 'sternenstaub' poeder geëmbost. Zonder verder maskeren (de embossing neemt toch geen inkt op) heb ik de lucht gekleurd met blauwtinten, roze en oranje. Wat waterdruppels op de kaart laten vallen en met een keukenrol (ik gebruik een rol wc-papier bij gebrek aan keukenrollen) op deppen en daarna het karton goed oppoetsen. Dan het masker van de grote ster verwijderen. Met een witte sharpie pen de binnenkanten van de kleine sterren accentueren en de buitenkant van de grote ster. Op een stukje roze papier de tekst stempelen met zwart, op maat snijden en op lichtroze papier plakken. De kaart zelf ook op het lichtroze papier plakken (en dan niet zoals ik gedaan heb rechts 1 mm teveel wegsnijden), de tekst erop en het geheel op een roze kaart plakken.
Lily is al aan haar sterrenstatus begonnen!
Fijne dag
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Mirjam Vree zei

Hoi josje de perfect layers linialen zijn perfect om de laagjes aan alle kanten gelijk te krijgen. Ik kan ze je echt bijzonder aanraden. Leuke kaart.