dinsdag 14 juni 2016

Balonnen voor mijn kleinzoon.


Deze kaart gemaakt voor mijn kleinzoon die 3 geworden is.
Eerst op een A6 SB karton de steentjes achtergrond gestempeld met 2 kleuren distress inkt.
Daarover de cirkels voor de ballonnen en het ventje  gestempeld.
De binnenkant van de "ballonnen" met een waterpenseel en veel water wat gebleekt ( opnemen met een tissue) en laten drogen.
Met een watergedragen marker, ik heb hier goedkope markers van de euroshop gebruikt, de buitenrand van de cirkels gekleurd en met een waterpenseel de kleur naar binnen getrokken.
De stenen schijnen er nu mooi vaag doorheen wat een transparante ballon opleverd.
Als je niet eerst wat kleur weghaald lost deze op in je marker en krijg je rare kleuren.
Met een witte Sharpie een witte lichtvlek op de ballonnen gemaakt
De steentjes heb ik nog bewerkt met een Dove pen en hier en daar met Beige wat kleur gegeven.
Met een fineliner heb ik een klein tuitje aan de ballonnen getekend en touwtjes naar de handjes van mijn ventje geleid.
Nog een tekst erbij en een scribble langs de rand gezet en mijn kaart was klaar voor de vlop.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Een hele stoere , mooie jongens kaart , wens je kleinzoon alvast veel vreugde in zijn volgende levensjaar!!

Groetjes
Maria

Mag het een onsje minder zijn, zei

Dank je wel Maria.