zondag 26 juni 2016

Dream met gelli plate


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een gelli plate. Met de kleine distress pads heb ik een paar kleuren op de gelli plate aangebracht en die toen uitgerold met een brayer. Met de ster van kit 160 heb ik een paar afdrukken in de inkt gemaakt en toen heb ik er een kaart van SB-karton opgelegd. Deze heb ik goed laten drogen. Toen pas heb ik met versamark afdrukken van cirkels en sterren gemaakt en deze met wit geĆ«mbost. De mooie 'dream'ster heb ik met zwarte versafine afgedrukt, dat pakt goed op de embossing poeder. En tot besluit heb ik de stippels uit kit 155 ook met zwart een paar keer afgedrukt en het karton op een zwarte kaart geplakt. 
Een fijne dag,
Josje
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: