woensdag 1 juni 2016

1 jaar


Vandaag is de eerste dag met weer een nieuwe gave stempelset: kit 160 en ben ik precies een jaar lid van het designteam van Stampinback. Met deze kaart wil ik Ank en Fred en de rest van het team bedanken voor het afgelopen jaar.

Net als dat ik favoriete stempels heb , heb ik ook een favoriete verf. Het zal jullie inmiddels niet zijn ontgaan dat ik veel en graag werk met de Fresco paint van Paper Artsy. De snelle droogtijd en het kalkachtige eindresultaat vind ik erg prettig werken. Voor deze kaart heb  ik ook eerst de achtergrond bewerkt met een brayer en de Fresco paint. Hier en daar zit een extra laag verf waar de crackle glaze tussen zit om zo de mooie barsten te krijgen. De wybertjes heb ik met een stencil en structuurpasta aangebracht en gekleurd met een spray van Lindy's Stampgang.Na het drogen heb ik ze met paarse Inka Gold laten glimmen. Links in de hoek heb ik met een bijpassende kleur Distress inkt de script stempel uit kit 129 gestempeld.  De sterren heb ik op een apart papiertje gestempeld en ingesmeerd met structuurpasta. Na het drogen heb ik ze gekleurd met de Lindy's spray en paarse Inka Gold. De sterren en de tekst zijn los op de kaart geplakt. De kaart gemat op een bijpassende kleur en een witte onderkaart.
Groetjes Mirjam.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Betty Mulder-van Hasselt zei

Ik vind hem echt prachtig! De kleuren vind ik ook super.

Trix zei

Wat een prachtige kaart Mirjam, met al die structuur!
De kleuren zijn ook geweldig.
Je kunt aan de kaart af zien dat er met veel plezier 'geknoeid' is. ;-)

Mac Mable zei

Fabulous mixed media, love the colours and the texture x