zaterdag 11 juni 2016

Challenge Sterren



 De Challenge voor deze maand is zon, maan of sterren. Ik heb voor de sterren gekozen. Op een stuk watercolor papier in het midden water aangebracht en met een blauwe Aquatint dit gekleurd. Door eerst de kaart nat te maken kan je enigszins bepalen waar je kleur komt. Toen dit droog was met een kwastje met witte Aquatint spetters aangebracht. Hierna heb ik de sterren stempel met versamark aangebracht en met wit geembossed. Op een los papiertje heb ik de grote outline stempel het gele distress inkt gestempeld en ingekleurd. Hier heb ik met versamark de tekst ster over gestempeld en deze ook met wit geembossed. De kleine bold sterretjes heb ik met dezelfde gele inkt gestempeld. Alles uitgeknipt en op de kaart geplakt. het witte touwtje is een stukje touw wat opgerold achter de  ster is bevestigd. De kaart gemat op zwart en geel en een witte onderkaart.
Groetjes Mirjam.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: