woensdag 15 juni 2016

Live your Dream



Op een achtergrond van Paper Artsy verf heb ik de swirl uit kit 129 meermalen met clear embossing poeder geembossed. Op de verhoogde gebieden heb ik een bronzen Gilding wax aangebracht, je zou hiervoor ook Inka Gold of zo iets kunnen gebruiken. Vervolgens heb ik een stukje canvas papier door Aquatint gehaald. Door er de gouden Aquatint door te mengen krijg je ook hierop de mooie glans. Met de naaimachine heb ik het papier om gestikt. Op een pagina uit een oud boek heb ik de ster gestempeld. Van dezelfde pagina heb ik een strook gescheurd en dit allemaal samen op de kaart bevestigd. De tekst met zwart geembossed op een los papiertje en over de ster geplakt. Kaart gemat op Zwart en een crème onderkaart.
Groetjes Mirjam
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Trix zei

Wat een prachtige kaart, Mirjam!
Hele mooie technieken en schitterende kleuren.

groetjes, Trix