maandag 20 juni 2016

Happy Birthday

De cirkels op het sheet lenen zich er voor om kaders in de kaart te knippen.
Ik ben begonnen met een wit paneel waar ik de cirkels op gestempeld heb.
Dan heb ik het midden van de cirkels er uit geknipt.
Vervolgens heb ik een witte mat er achter gesneden.
Ik heb het paneel op de mat gelegd en met potlood de cirkels overgetrokken.
In deze cirkels heb ik met Copics een achtergrond getekend en een bruine rand om de mat getrokken.
Vervolgens heb ik de mat op een witte kaart gelijmd en het paneel met foam op de mat geplakt.
Op een stukje wit papier het ree, de bij en de tekst gestempeld.
Het ree en de bij ingekleurd met Copics en uitgeknipt.
Van de tekst een banner geknipt.
De bij op de kaart geplakt met foam, het ree in de cirkel geplakt met foam en de tekst op de kaart gelijmd.

Groetjes

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: