maandag 23 juni 2014

Happy cat


Nog een kaartje met katten,
Ik ben begonnen met een stuk van 11 x 11 cm Stampinback karton.
Hier heb ik met Stazon jet black de katten op gestempeld.
De katten nog een keer stempelen op een stukje masker papier en uitknippen.
Hier heb ik dan de katten mee gemaskerd,
Dan nog steeds met Stazon jet black de houten planken boven de katten gestempeld.
en als laatste de tekst.
Vervolgens heb ik met diverse kleuren distress inkt de planken een kleur gegeven.
En hier en daar weer wat kleur weg geveegd met een nat babydoekje.
Dan heb ik het masker verwijderd en heb ik met een fantastix en distress inkt de katten ingekleurd.
Boven de tekst een lintje aangebracht.
De kaart heb ik gemat op een stuk wit papier waar ik de achtergronden van sheet 147 op gestempeld heb met vintage photo en vervolgens heb ik de randen van de mat hier ook mee gesponst.
En dan alles op een gele kaart geplakt


Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.



Materialen: 






1 opmerking:

Ballie (Bennarda) zei

Dit zijn super kleuren bij elkaar, vind hem helemaal top.
gr Ballie