woensdag 11 juni 2014

Cats & Houses

Deze keer een kaart voor mijn boekje waarbij ik de katten en de huisjes van Sheet / KIT 147 heb gecombineerd.


Ik heb alles gestempeld met StazOn Jet Black en ingekleurd met Memento en Distress markers en de Dove Blenderpen veel gebruikt.
Bij de katten heb ik hiermee zo hier en daar wat lichtere vlekken gemaakt.
De huisjes heb ik steeds aan de linkerkant gekleurd en met de Dove pen de kleur verspreid over de rest van het huisje.
Op Stampinback karton geeft dit een mooi aquarel effect.
Niet geprobeerd op gewoon papier maar denk niet dat het dan ook zo werkt.
Mijn Dove pen was leeg en ik heb hem gevuld met water waardoor ik hem als een soort waterpenseel kan gebruiken maar met wat meer controle omdat de pen heel gelijkmatig water geeft.
De tekst is van Full Sheet 048 en al een oudje maar kwam hier wel heel goed uit. Van deze tekst hebben we nog een paar stempels los te koop, die vind je HIER.
De lucht gesponsd met Distress inkt Chipped Saphire en een beetje Black Soot op de hoekjes.
Met een witte Sharpie paint marker de bovenkant van de katten omlijnt en met een zwarte Sharpie en een liniaal een zwart randje om de kaart gezet.

Groetjes Ank



Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

6 opmerkingen:

Unknown zei

hoi,
een vraag, niet alleen voor Ank, maar voor allen: wat doen jullie met al die kaarten die jullie maken?
Echt versturen aan mensen? Bewaren? Verkopen?

Ik vraag dit omdat ik gestopt ben met kaarten maken omdat ik niet meer wist wat ik er mee moest doen.
m.vr.gr.
Cécile

!neke zei

Mooie kaart Ank!
Wat doe ik met de kaarten die maak, nou gewoon versturen!

Ballie (Bennarda) zei

mooie kleurrijke kaart.
groetjes Ballie (Bennarda)

Mag het een onsje minder zijn, zei

Ik had ook een overschot aan kaarten. Ik heb een doos vol weg gegeven aan een goed doel.
Daarom maak ik mijn " kaarten" nu op A6 formaat en maak er met behulp van boekringen een boekje van. Gewoon voor mezelf als naslagwerk. Om te zien wat ik in de loop der tijd allemaal maak maar ook om te zien hoe je blijft groeien met stempelen.
Ik vind het een erg leuk alternatief en ik hoef ook niet meer na te denken over wat voor kleur cardstock ik nu eens moet zoeken voor de kaart.

Unknown zei

dank voor de antwoorden, dames :)

Ellen zei

Als je maar wat weet.
Je huis is nooi compleet zonder kat.

Mooie kaart

En mijn kaarten vergaren stof in de kast. Heb van de week een doos vol weggegeven voor een goed doel. Ik moet ook maar eens aan het boekje