zondag 15 juni 2014

De allerliefste

Het schijnt vandaag vaderdag te zijn.


Ik ben begonnen met een witte kaart.
Hier heb ik met de chevron stencil en distress inkt salty ocean en peacock feather de chevrons op gesponst.
Daarna heb ik een strook gesneden van 5 cm.
Op het stencil heb ik dezelfde kleuren inkt aangebracht, vervolgens er water op gespoten met een mister.
Hier heb ik de strook papier op gedrukt en dan gedroogd met de heat tool.
Op de strook heb ik met peacock feather de tekstje gestempeld.
En dan de strook met foam op de kaart geplakt.
Als laatste heb ik met peacock feather papa gestempeld op een restje papier, deze uitgeknipt en ook met foam op de kaart geplakt

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:



1 opmerking:

!neke zei

Het is een heel leuk kaartje !
Leuk die stempel met bandenprint !