dinsdag 17 oktober 2017

Verscheurd


Ik noem mezelf geen kaarten maakster.
Ik stempel vooral voor mezelf en vaak is het ook een uitlaatklep voor dingen die me bezighouden.
Zo ging dat ook met deze kaart ( of moet ik het eigenlijk een artjournal noemen ?)
Op SB karton de scheur met bruine StazOn gestempeld.
Het inktkussen was een beetje droog dus dekte niet goed over de bold delen van de stempel.
Achteraf was ik daar blij mee want na het bij-kleuren met een dye marker gaf dit juist wat extra diepte aan de afdruk.
Door een stuk memo papier over het onderste deel van de kaart te plakken, je ziet de afdruk van de scheur er wel doorheen, een masker getekend en uitgeknipt.
Beide delen van het masker gebruikt om om de beurt de binnen en buitenkant af te maskeren en in de open ruimte te stempelen.
Een script stempel met bruin afgedrukt op de "buitenkant" en het grote vrouwenhoofd met zwart afgedrukt op de "binnenkant".
Het vrouwenhoofd heb ik met markers ingekleurd, de rest is gesponst.
Tekst komt van het Dymo sheetje en is er later opgeplakt.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi effect geeft die scheurstempel, ik vind het een geweldige kaart hoor, mooi gedaan!!!
Groetjes Margot

jokes-hobbyhof zei

Supermooie kaart, of art journal! Hij is er leuk ook die scheurstempel, je kunt hem overal voor gebruiken..... gaaf hoor!

Groetjes Joke

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
groetjes, Caroline

Anneke. zei

Prachtig! Bedankt voor de beschrijving.
Groetjes Anneke.