dinsdag 3 oktober 2017

Deurhanger


Weer eens een keer een deurhanger gemaakt.
Heb van de korte kant van een A4 vel SB karton een reep gesneden voor de deurhanger en er met een die een cirkel uitgestanst.
De stempel van de scheur 2 x afgedrukt met stazon.
Hier heb ik een memo velletje opgeplakt en met potlood daar de lijnen van de scheur op overgenomen om een binnen en buiten masker te maken voor het stuk waar de stenen muur zichtbaar wordt.
Eerst het buitenmasker gebruikt om de stenen muur te stempelen en daarna het binnenste deel om de stenen af te maskeren en de bloem erboven en eronder te stempelen.
Alles ingekleurd met dye markers, met een gele acryl verfstift de meeldraden gekleurd.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Aletta zei

Prachtig !!!

Kan niet wachten totdat deze prachtige bloem, scheur en stenen stempel op mijn deurmat ploft.

Groetjes Aletta

Trix zei

Ik wilde zeggen dat ik die muur met die scheur geweldig vind, maar slaagde er na 10x nog niet in om te bewijzen dat ik geen robot ben. :-( Dus ik probeer het nog 1x en anders geef ik maar geen reactie(meer)!