maandag 1 september 2014

Idiot flowers 2


Stampinback heeft deze maand weer een hele leuke nieuwe sheet.
De Idiot flowers van juli waren een grote hit, maar de Idiot flowers 2 zijn minstens even leuk.

Bovenstaande kaart ben ik begonnen met een witte kaart.
Vervolgens heb ik een laag gesneden die rondom een halve cm kleiner is.
Hier op heb ik de grote ronde bloem gestempeld met Stazon jet black en de tekst er boven.
Op een restje wit papier heb ik ook met Stazon jet black de grote en kleine harten en de grote blaadjes gestempeld.
Deze zijn ingekleurd met Memento markers en uitgeknipt.
Daarna heb ik met een fineliner de randen getekend en ingekleurd.
Alle uitgeknipte delen heb ik met een beetje gekruld en op de kaart geplakt.
Om het hart van de bloem af te werken heb  ik zelfklevende stras steentjes zwart gemaakt en deze in het hart geplakt.
Om het af te maken de laag met foam op de kaart geplakt.

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:




2 opmerkingen:

Mag het een onsje minder zijn, zei

Super origineel kaartje Ellen !!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Super zoals je bloembladeren van de hartjes hebt gemaakt!