maandag 22 september 2014

Kikkers


Ik heb er even over moeten denken wat ik met deze kikkers zou gaan doen.
Ze zijn wel geinig, maar ik ben niet zo kikkerig.
Wat ze misten is een hoedje.

Op een strook wit papier de kikkers achter elkaar gestempeld met Stazon jet black.
Daarna heb ik ze ingekleurd met Memento markers.
Op een restje wit heb ik de bosjes bladeren gestempeld en ingekleurd.
Daarna heb ik ze uitgeknipt en met een glue dotje op het hoofd van de kikkers geplakt.

Op een andere stuk wit papier, dat wat kleiner is als de kaart, heb ik de "sneeuwvlokken" gestempeld met Versa Mark en geembost met clear embossing poeder.
Daarna heb ik het geheel gesponst met distress inkt shabby shutters.
De achtergrond heb ik op een witte kaart gelijmd en daarna de strook met de kikkers erop geplakt met foam.

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.


Materialen: 



Geen opmerkingen: