maandag 29 september 2014

Imagine this


Een combi van de nieuwe stempels van Stampinback en een van mijn favorieten, de quilt stempels.
Om te beginnen heb ik een witte vierkante kaart gevouwen.
Dan heb ik een vierkant gesneden dat rondom een halve cm kleiner is.
Hier heb ik op de achterzijde het hexagon gestempeld en uitgesneden.
Vervolgens heb ik met een potlood aangetekend waar de tekst moet komen en deze gestempeld met Stazon jet black.
Op een restje wit papier heb ik dan 4 hexagons gestempeld en hier weer verschillende bloemen en blaadjes in gestempeld en alleen de binnenkanten ingekleurd met Memento markers.
De hexegons heb ik met lijm en foam op  de laag geplakt en dan de laag met foam op de kaart geplakt.

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.


Materialen:



3 opmerkingen:

Yvonne F. zei

Die hexagons zijn super. Je hebt er 'n prachtige kaart mee gemaakt.
De kleuren, de stempels......helemaal goed.

gr.Yvonne

Ballie (Bennarda) zei

apart en super mooi., Ellen.
gr Ballie (Bennarda)

Mag het een onsje minder zijn, zei

Helemaal leuk !