dinsdag 9 september 2014

Gefeliciteerd!!!!


Sorry sorry...ik ben voor het eerst vergeten mijn blogpost hier, op tijd te posten...maar beter laat dan nooit, dus hier mijn bijdragen met de prachtige stempels van Stampinback Kit 149
De achtergrond (Stampinback karton) heb ik bewerkt met een stencil en roze en oranje Distress Inkten. Hierna wat water gespetterd met een kwastje en met keukenrol weer opgedept. Hierop de harten gestempeld met zwarte Stazon, net als de tekst stempel. De harten ingekleurd met Papermania Markers en een witte gelpen. Accenten met de witte gelpen aangebracht. Langs de randen met een zwarte permanent marker en een liniaal, een zwarte rand getrokken en de kaart gemat op een felroze kaart.


Op Stampinback karton eerst met het Stencil SB Circle 1 de achtergronden gemaakt...de kleurverschillen komen doordat ik met zowel roze als zwarte Distress Inkt over het stencil ben gegaan, op wit Stampinback karton. Hierop de bloemen en krultakjes gestempeld van Stampinback Kit 149. De bloemen ontkleurd met een kwastje en verdunde chloor. Met een roze marker en een witte gel pen details aangebracht. De kaart gemat op een felroze onderkaart. Hierop één van de teksten van Kit 149 afgedrukt.

Hopelijk vinden jullie deze stempels net zo veelzijdig als ik ze vind :-)

Bedankt voor de interesse,

Hartelijke groet/Greetings, 

Alie :-)

6 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

zien er weer goed uit Alie.
gr Ballie (Bennarda)

Gerrina zei

Wow, die eerste is weliswaar niet wit, maar toch CAS! En de tweede lekker speels; mooi! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Zo,ze zijn mooiiiiiii!

Gerrittina zei

Prachtig. Vooral die eerste!

Gr. GZ

Mag het een onsje minder zijn, zei

Weer hele bijzondere kaartjes Alie.

Anneke zei

Wat een pracht van kleuren. De kleurcombinatie van de onderste kaart vind ik prachtig. Mooi stempelwerk. Groetjes Anneke.