vrijdag 3 februari 2017

Uitdagende uitdaging voor Februari.

 Het is best lastig om telkens een nieuwe uitdaging te bedenken. Om jullie en onszelf eens extra uit te dagen is de uitdaging deze keer iets anders dan jullie gewend zijn. Het thema voor de nieuwe challenge is : STRUCTUUR. Je bent vrij in je kleur en materiaal gebruik. Welke stempel(s) je gebruikt maakt ook niet uit zolang er maar 1 stampinback is.
Dat het echt niet zo lastig is laat ik je deze keer aan de hand van een paar foto's zien:

Ik heb een stukje wit karton gepakt beetje stevig om er goed wat laagjes op te kunnen aanbrengen. Zoals je ziet op de foto heb ik een stukje vloeipapier   een paar strookjes kant en een stukje naaimachine garen op mijn kaartje geplakt. Dit heb ik vervolgens met twee laagjes gesso bedekt. 
Je ziet al de structuur in de kaart. Dit heb ik goed laten drogen en toen kleur erop gebracht met distress paint en sprays. Een beetje gilding wax voor wat glans maakt de boel af
En zo is mijn achtergrond met structuur ontstaan. Al doende vroeg ik me af wat er ik er zo leuk aan vind, maar het grillige en de manier waarop de kleur langs de richels ophoopt vind ik prachtig. Je kan structuur op vele manieren in je werk brengen maar dit is mijn favoriet.
De stempels heb ik op los papier gestempeld en ingekleurd en ze komen uit kit: 156 . De kaart met zwarte distress langs de randen gesponst en gemat op zwart en crème. 
Ik hoop dat jullie met velen mee doen en laten zien hoe jullie structuur in je kaart brengen.
Fijne dag, groetjes Mirjam





Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Gerda Weiland zei

Mooi voorbeeld !

Nicky zei

Très belle réalisation ! merci pour le partage !

Willy de Bruijne zei

Prachtig Mirjam