woensdag 22 februari 2017

Distress Oxide


 Ook ik was nieuwsgierig naar de nieuwe Distress Oxide inkt. Ik heb dan ook gelijk alle kleuren besteld. Deze kaart heeft een achtergrond met de Oxide inkt.
Ik heb hiervoor het stampinback karton gebruikt waardoor je die mooie matte, pastel achtige  look krijgt. Ik ben begonnen met drie kleuren inkt op mijn craft sheet te deppen en daar het karton door gehaald. Deze laag gedroogd en net zo lang nieuwe lagen toegevoegd tot ik tevreden was met het resultaat. Hierna met een inchie punch negen vierkantjes geponst en hierop de bloemen uit kit: 152 gestempeld.en deze op zwart papier gemat. De vierkantjes verdeeld op een crème kaart en deze een zwarte en een lila mat gegeven. Als laatste de tekst toegevoegd waarbij ik het you heb geembossed en uitgeknipt. 
Fijne dag, groet Mirjam.
 

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Dora zei

prachtige kaart gemaakt