zondag 26 februari 2017

Kop op


Structuur kun je op veel manieren krijgen bijvoorbeeld door papier met een werkje te kiezen, zoals dit canvaspapier dat ik vond in een bak met printerpapier. Ik ben begonnen met het afdrukken van het achtergrondstempel met de bloemetjes uit kit 142 met resistMet blauwe, groene en rode inkt heb ik het papier gesponst en onderin heb ik met groen het gebroken glas van kit 144 afgedrukt. De twee grote bloemen komen uit kit 148, ze zijn afgedrukt met zwart en ingekleurd met stiften en inktense inkt. Met een witte brush pen de stippen op het hart gemaakt en met zwarte stift de bloemen omlijnd, waarbij ik de stelen wat dikker maak.  Op sheet 129 staat een mooi handschrift waar ik stukjes van heb afgedrukt met zwarte inkt. De tekst vind ik goed passen bij deze bloemen met hun kopjes zo mooi omhoog. Met de gebruikte kleuren inkt heb ik ook wat gespetterd en zo was de compositie klaar. Op mijn hobby-bucket-lijst stond om een keer de naaimachine te gebruiken. Dat heb ik vandaag gedaan: met wit garen en mijn moeders oude naaimachine heb ik het papier op een groene kaart gestikt. Weer een ervaring rijker!
Een fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking: