zondag 5 februari 2017

Ik zie, ik zie......


Wat jullie waarschijnlijk niet zomaar zien. Je moet echt heel goed kijken, maar dit zijn drie verschillende achtergronden, 1 achtergrond stempel en 1 stans. De floral achtergrond uit kit 161 heb ik twee keer afgedrukt, 1 keer met roze inkt op wit papier en 1 keer met versamark op roze papier en dat vervolgens met wit poeder geëmbost. Dat zag er zo uit.


Vervolgens heb ik de beide kaarten van dubbelzijdig tape voorzien en op dezelfde plekken gestanst plus nog een effen roze kaart. En toen werd het puzzelen. De achtergrond is de witte kaart waar ik met roze op gestempeld heb, de inleg is met de wit geëmboste en de roze stukken. In de open ruimte ligt de zilverkleurige rand van de stans. Toen zag het er ongeveer zo uit: 


Op het grootste roze stuk heb ik de tekst van kit 146  kunnen stempelen en met zilver geëmbost. Als laatste heb ik de kaart op een zilveren achtergrond geplakt. Er liggen nu nog genoeg stukken om nog twee kaarten te maken, maar dat komt wel een andere keer!
Groetjes,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: