woensdag 15 februari 2017

Stoer??

 Beetje vreemde titel voor een bloemenkaart maar toen ik de kaart liet zien aan Josje was haar reactie Stoer. Ben benieuwd of jullie dat ook vinden vandaar de titel. Het is altijd een verassing hoe er gereageerd word op een kaart, soms ben ik zelf ergens helemaal weg van en komt er bijna geen reactie en soms is het net andersom. 
Voor de kaart heb ik heb eerst de bloemen rechts onderin de hoek gestempeld. Hierna deze met masker vloeistof bedekt. Met drie kleuren paper artsy verf en een brayer de hele achtergrond een kleurtje gegeven. Hierna  tekst gestempeld en de masker vloeistof verwijderd. Je kan dit zo van de kaart afrollen. Hierna mijn bloemetjes ingekleurd met bijpassende kleuren Faber Castell en wat witte accentjes in het midden. De kaart gemat op zwart en een crème kaart.
Fijne dag, groetjes Mirjam.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Miranda zei

Ik vind m super Mirjam, hou wel van z' on achtergrond, lekker schilderachtig.....x

Willy de Bruijne zei

Mooi hoor! en idd wel stoer!