zaterdag 25 februari 2017

Hello springtime


Structuur aanbrengen kan op veel manieren, hier heb ik tissue papier en pasta gebruikt.
Als eerste heb ik met zwarte archival inkt op het tissue papier de bloemen en de tak van sheet 164 gestempeld en laten drogen. Daarna heb ik met multi medium matte stukken van dit papier in mijn Art journal geplakt.Met stencils en structuur pasta heb ik de vlinders en de randen aangebracht. Eenmaal droog heb ik  met een baby wipe dylusion paint over de pagina's aangebracht en met groene wateroplosbare oliepastels de structuurpasta ingesmeerd, die met een babywipe of natte vinger goed over de structuur gesmeerd. 


Met een pitt pen (Faber Castell) heb ik de takken en de een deel van de bloemen overgetrokken. Met glimmende aquarelverf heb ik de bloemen en de vlinders ingekleurd. De tekst bestaat uit zwarte gestanste letters, deze zijn met matte medium opgeplakt en met witte sharpie geaccentueerd. Als lijst heb ik inca copper paperverf gebruikt. 


Als laatste heb ik witte en zwarte verf verdunt en gespetterd over beide pagina's en witte stippen in de bloemen gezet. Eigenlijk is structuur gebruiken erg leuk!
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: