dinsdag 18 augustus 2015

Tickets


Ik maak zelden eerst de achtergrond.
Hier heb ik dat wel gedaan.
Ik heb het rubber van de ticket stempel ingekleurd met een Memento marker en afgedrukt.
Zonder de stempel schoon te maken heb ik de stempel weer ingekleurd met een kleur die wat donkerder of " familie" is van de vorige kleur en die weer afgedrukt.
Dit geeft een mengelmoes kleurtje.
Vervolgens nog een keer ingekleurd met dezelfde kleur marker en afgedrukt.
Nu is de kleur ongeveer zoals het zou horen.
Kies weer een volgende kleur marker en wissel steeds om de 2 afdrukken van kleur en maak de stempel tussendoor NIET schoon.
Laat dit goed drogen en stempel dan met StazOn de skyline en vliegtuig.
Kleur deze afdrukken helemaal in met zwart ( ik heb de Artigo lakstift gebruikt maar kan ook met een Sharpie oid)
Maak met een witte Sharpie puntjes als lichtjes in de flat gebouwen.
Tot slot nog wat teksten over de kaart verspreid.
Ik heb daarvoor de grote achtergrondstempel in losse woorden geknipt, vind ik persoonlijk bruikbaarder.

Stempels van KIT 154
Grote tekst achtergrond stempel van sheet 129

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

!neke zei

Super die achtergrond Ank !
groeten Ineke

Aletta zei

Wauw... die is gaaf zeg!
Groetjes Aletta

Ballie (Bennarda) zei

heel leuk kaartje , leuke achtergrond.
groetjes Ballie (Bennarda)