zondag 30 augustus 2015

eyes are ....


.... the mirror of the soul. Dit was gewoon lekker kliederen in mijn art journal boek. (of is een art journal al een boek?) Eerst de achtergrond met een babywipe en witte verf gemengd met een paar druppels distress navulling gekleurd. Met potlood en stencil een aantal ogen getekend. In de ogen (het stencil als masker gebruiken) afdrukken gemaakt. In het witte oog rechts net boven het midden heb ik een stukje aluminium folie geplakt en een traan aangehangen. met aquarel potlood en wat inkt de ogen en omgeving gekleurd, met witte inkt cirkels getekend. De tranen heb ik geel gemaakt en daarna heb ik ze 'gevuld' met glasbeads, net als het spiegeloog. De touwladder naar het blauwe oog links is om eens diep in de ogen te kijken :-) 
Dit was domweg een uurtje vieze vingers en een leeg hoofd krijgen. 
Gebruikte stempels en stencils: uit kit 129 de grote en kleine achtergrond tekst, van het steam punk sheet komen de cijfers. voor de ogen het multistencil waar je ook geweldige vleugels of bloemen mee kunt maken en de tranen zijn hetzelfde stencil als waar ik de vlinders mee gemaakt heb. 
Een fijne dag
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuk om jullie zo te zien spelen met de stencils en wat een mooie resultaten! Hier ook weer! Groetjes, Gerrina

Ballie (Bennarda) zei

heel erg mooi Joosje , weer eens wat anders.
groetjes Ballie (Bennarda)

Ballie (Bennarda) zei

Joosje moet Josje zijn, sorry.