dinsdag 4 augustus 2015

Challenge


Dit is mijn bijdrage aan de Stampinback challenge van deze maand met als thema " vakantie"
Even uit de dagelijkse sleur breken en daar zijn wij nu druk mee bezig.
Mijn idee hierachter was een zogenaamd Black hole waar je doorheen vliegt naar een andere wereld.
Ja ik heb soms rare ideeen...

Ik heb eerst van een ovaal multi stencil een masker geknipt. Ik had de buitenkant van het masker nodig en dan alleen nog de rechterhelft.
Dit halve masker op de A6 SB kartonnen kaart geplakt en daar het vliegtuig overheen gestempeld.
Met de staart van het vliegtuig op het masker papier.
Met het ovaal stencil het ovaal rond het vliegtuig. getekend met een watervaste fineliner.
( in mijn geval was dat een lakstift )
Plak het vliegtuig af met een masker en plak ook het ovaal af met het binnenste deel van het masker wat je al geknipt hebt.
Stempel nu alle planeten, masker indien gewenst of nodig.
Tijd om alles in te kleuren met Memento markers.
De achtergrond is ook helemaal met een zwarte Memento marker ingekleurd.
Spons in het ovaal de wolkjes met het 123 stencil.
Met witte inkt en een fantastix een "halo" rond de planeten gedept.
Witte stipjes met een Sharpie paint marker gemaakt.
De tekst op een rest stukje karton gestempeld,  uitgeknipt en opgeplakt.

Groetjes Ank



Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat mooi! Groetjes, Gerrina

Ballie (Bennarda) zei

heel erg mooi.
groetjes Ballie (Bennarda)

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what a fantastic expressive card with brilliant colors, I'm fascinated.
Lieve groetjes Anja

Unknown zei

Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan de Stampinback Challenge!!