vrijdag 26 december 2014

Winter hugs

Vandaag weer een kerstkaart met stempels van openingssheet Kerst.
Op SB karton een paar stempels gezet en dat gesponst met Distress inkt. Alleen de stempel met het landschapje heb ik blanco gelaten.
Daarna matten en op een dubbelgevouwen kaart geplakt.


Dit was mijn laatste kaart dit jaar. Ik kijk alweer uit naar volgende week. Nieuw jaar, nieuwe stempels. En die zijn LEUK!!
Fijne dagen nog.

groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

5 opmerkingen:

Ellen zei

Super gezellige kaart Henriette
En tot volgend jaar

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi en sfeervolle kaart Henriëtte. Ik vind dat je het tafereeltje zo mooi verwerkt hebt, wauw...
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Mooi en deze heb ik dit jaar niet gebruikt... Groetjes, Gerrina

Ballie (Bennarda) zei

een sfeervol kaart is dit Henriëtte.
Zo mooi die stempel verwerkt.
groetjes Ballie

Henriëtte zei

dank je wel dames!!
groetjes Henriëtte