donderdag 4 december 2014

Believe..

 Believe in love, want de I heb ik afgeplakt toen ik de stempel be-inkte!
Uit mijn grote doos met probeersels dit kaartje met pasteltinten gepakt.
De vormen stempel onderin geplaatst en de vogels er bovenop gezet, zo dat ze elkaar kussen.
Aan de zijkanten nog steuntjes geplaatst.
Ingekleurd met mementomarkers, gemat op paars en daarna op een gele kaart.
De tekst op een apart stukje gestempeld, gemat en ook op de kaart geplakt.

Alle stempels zijn van kit 150.

Groetjes, Wiepke
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Confettiny zei

Puik idee, Wiepke!
Ik vind dit een hele leuke kaart.

groetjes, Trix

Janny's Cards Creations zei

Ziet er goed uit. Ik ben gelijk volgster geworden. Was ik al van de challenge blog maar deze was mij toch een beetje ontgaan. Groetjes Janny