vrijdag 5 december 2014

Gefeliciteerd

Op SB karton (A6 formaat) heb ik eerst een strook afgeplakt met maskertape. Het strookje heb ik gesponst met een vingersponsje en Memento inkt. Daarna heb ik de twee visjes van kit 150 gestempeld.
Op een apart strookje SB karton heb ik de tekst gestempeld, gesponst en daarna in stukjes gesneden.

Een randje washi-tape langs het gesponste randje geplakt en op het witte stuk de stukjes tekst.
Het hele kaartje gemat met zwart cardstock en dat samen op een witte dubbelgevouwen kaart geplakt.


Dit is weer mijn bijdrage deze week.
Iedereen een hele gezellige pakjesavond.

groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooie! Is een CAS-kaart maar dan met een layout die heel veel moois laat zien! Gaaf hoe je de vormen erin verwerkt hebt! Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Superleuk!

Ballie (Bennarda) zei

Ja een super kaartje, leuk ook die tekst zo op die manier.
groetjes Ballie (Bennarda)

Henriëtte zei

dank je wel dames!