dinsdag 23 december 2014

Vrede op Aarde - Peace on Earth

Natuurlijk wil ik gebruik maken van de gelegenheid om jou/jullie fijne, zinvolle Kerstdagen toe te wensen met mensen die je lief zijn!!!

 En dan heb ik nog een mededeling...Sinds november 2013 heb ik als DesignTeam lid, met veel plezier gespeeld met de stempels, stencils en het stempelkarton van Stampinback.
Een aantal weken geleden heb ik het besluit genomen om per 1 februari 2015 bij Stampinback te stoppen als DT lid. Maar niet zonder Ank en Fred de Back te bedanken voor hun vertrouwen in mij!!!! 
Uiteraard zal ik graag blijven spelen met de unieke stempels en stencils van Stampinback!!

Met deze blogpost wil ik ook de Stampinback Designteam volgers hier, alvast bedanken voor hun belangstelling en eventuele reacties!!!
Maar het is nog geen 1 februari, dus de komende maand zijn mijn blogposten hier nog op dinsdag te zien...en wel met de leuke, nieuwste Kit/Sheets 151 - Let's Party!

 Honingkleurig parelmoer linnenkarton
 Ondergrond gekleurd met Distress Inkten
Bomen stempel: Sheet 132 A van Stampinback
Gestempeld met diverse kleuren Stazon inkt.
Ben een beetje vreemd gegaan met de tekst en ijssterren stempels...sorry!
(heb bijna geen kerst stempels)
 Witte Sharpie
Goudkleurige gel pen
Paper Distresser
Wit en groen linnenkarton
Metalen hart bewerkt met goudkleurige verf
 


Hartelijke groet en zoveel goeds als maar kan/Greetings and all the best!

Alie :-)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart!
Ook voor jou natuurlijk fijne feestdagen!
En we zullen je missen in het DT-team, ik heb steeds genoten van jouw originele kaarten!!!!

Annemiekescreatievekaarten zei

Wat een geweldige kaart.
Fijne feestdagen en een creatief 2015. Groetjes Annemieke

Gerrina zei

Gelukkig kunnen we nog bij jou op je blog voor prachtige inspiratie terecht!
Wat een super mooie kaart is dit weer!! Groetjes, Gerrina