dinsdag 16 december 2014

Opgepimpte (kado) doos met kaarten.


Er lag hier nog een witte platte verpakkingsdoos, waarvan ik beide delen
heb bewerkt met water en Bister. Na het drogen hier stempels op afgedrukt van
SB Kit 148 en de strook met Ogen en een paar keer een stempel van het fluitekruid
gestempeld.
De randen van de doos afgeplakt met zwart washi tape met cijfers erop.
De doos netjes (netter dan op de foto) gevuld met zelfgemaakte kaarten en kado
gegeven...het werd dankbaar en blij ontvangen...



Bedankt voor de belangstelling en de eventuele reacties!

Hartelijke groet/Groetjes,

Alie :-)

5 opmerkingen:

Marianne zei

Gaaf... Wat een prachtige Home Made creatie. Mooi bestempeld en goed gevuld ;-)
xxx Marianne

Ballie (Bennarda) zei

mooi om zo dozen op te pimpen en je kaarten er in te bewaren.
goed idee.
groetjes Ballie

Confettiny zei

Ik zou ook blij en dankbaar zijn Alie, als ik zo'n geweldige doos van jou zou krijgen. ;-)
Niet alleen vanwege de mooie gepimpte doos, maar zeker ook vanwege de inhoud!.
Wie wil er nu niet graag zulke mooie kunstwerkjes van jou krijgen.
Ik weet alleen niet of ik er afscheid van zou kunnen nemen en ze versturen. LOL

groetjes, Trix

Gerrina zei

Wow wat een super kadoo heb je gemaakt! Dat fluitenkruid op die achtergrond is mooi! Groetjes, Gerrina

Gerrittina zei

Hij is echt prachtig!!