zondag 12 oktober 2014

You are my.....



dream, fantasy, discovery...... 
Uit een zwarte kaart heb ik het centrum gestanst en dat gevuld met een stans uit een rode kaart. De wit geëmboste tekst komt uit kit 135. Vervolgens heb ik de 'idiote' teksten uit de kits 148 en 149 over de hele kaart gestempeld en transparant geëmbost. Nu even iets opbiechten: dat was niet de bedoeling, ik had de letters op het rode deel zwart willen embossen. En dat kan ook makkelijk, want je kunt na het stempelen de kaart uit elkaar halen en twee kleuren poeder gebruiken. Geen idee waarom ik dat niet gedaan heb, maar ik wil het toch even meegeven.
Teksten kloppen niet altijd met wat je wilt zeggen. Zo moest ik woordjes los knippen om 'you are my dream' te krijgen. En in goed Engels is het 'you are my discovery', maar in de kit zit alleen 'discover'. Door dit woord steeds aan de rand te gebruiken, lijkt het of de 'y' er af gevallen is. Op deze manier kun je veel meer uit je teksten halen!
Dat was het voor deze zondag, een fijne dag.
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Gerrina zei

Leuk! Zo komen die gave letters heel mooi uit! Groetjes, Gerrina