zondag 19 oktober 2014

Gelatine giraffen


Op mijn verjaardag kreeg ik van Wiepke een zelfgemaakte gelli plate en daarmee heb ik de achtergrond van de kaart gemaakt. Al valt het tegen om iets bruikbaars te maken, het is wel heerlijk kliederen! Het papier heeft lang liggen drogen, want wat moet je nou met zo'n donkere achtergrond? Maar sinds afgelopen weekend heb ik een zwarte Archival inktpad en dat drukt erg mooi af op de acryl ondergrond. De giraffen en de grasbolletjes komen uit kit 138, de gele bollen (Brilliance inkt, kan ook op alle ondergronden) vind je in kit 142 en de wijze tekst zit in kit 144

Groetjes
Josje.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

5 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !
Ik vind het ook moeilijk om op een gemaakte achtergrond met de gelli plate een afbeelding te maken ! Maar het is goed gelukt !

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtig resultaat Josje!

Confettiny zei

Hoe lang kun je zo'n zelfgemaakte gelatine plaat nu bewaren en gebruiken, Josje?

Caroline Cards zei

PRACHTIG!!!!

Gerrina zei

Ik ben dol op m'n archival inktpad :) Mooie achtergrond en kaart! Groetjes, Gerrina