woensdag 8 oktober 2014

Fantasie bloem " bouwen"


Toen ik de stempel van de bloemblaadjes ( KIT 149) had ontworpen was dit eigenlijk het idee wat ik ermee voor ogen had.
Met dat ene kleine stempeltje een bloem bouwen.
Ik heb eerst de blaadjes met krultakjes gestempeld en daarboven de bloemblaadjes.
Met een zwarte fine point Sharpie heb ik de bloemen verbonden met het plantje eronder.
Een horizon afgemaskerd en de kleine stokroosjes en harten gestempeld.
Alles ingekleurd met Memento markers en de achtergrond gesponsd met Distress inkt.
De maan is gemaakt door met een babywipe en een stencil wat inkt weg te halen.
Witte paint Sharpie voor de accenten gebruikt.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

5 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi idee! Prachtige kleuren en kaart! Groetjes, Gerrina

maria's knutselplezier zei

Wat schitterend Ank , heel mooi landschapje met de kleurtjes waarvan ik hou!!

Groetjes
Maria

Dora zei

prachtige creatie. wat mooi gewerkt met de kleuren en stempels

Unknown zei

Prachtig

Mag het een onsje minder zijn, zei

Dank jullie wel.