vrijdag 31 oktober 2014

Kerst

Mijn favoriete kerststempel was vorig jaar toch wel de Snow Family.  En ik ben bang dat ik die dit jaar ook veel ga gebruiken.
Je kan hem  stempelen op allerlei soorten papier, inkleuren met wat je hebt. Gewoon matten en op een kaart plakken of net als ik, al je scrappapier te voorschijn halen en je kaart daarmee versieren.

Ze vragen me wel eens hoe ik alles bij elkaar vind.
Ik start altijd met de stempel, welke wil ik gebruiken? Dan zoek ik daar papier bij wat ik vind dat erbij past. Daarna ga ik de kleuren uitzoeken met wat ik ga gebruiken. Deze kaarten heb ik ingekleurd met Mementomarkers.



 Soms plak ik er nog wel eens embellishments bij maar vaak hebben ze dat niet nodig.

groetjes Henriëtte

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Gery zei

Leuke kaarten!!
Groetjes Gery

Henriëtte zei

dank je Gery!!

Gerrina zei

Ze zijn super; hoe leuk zo steeds aangepast aan het papier! Fijn weekend, Gerrina

Henriëtte zei

dank je Gerrina!