zondag 5 oktober 2014

Nazomeren


Als het weerbericht klopt, is vandaag de zomer voorbij. Maar mijn kaart is nog heel zomers. Op wit papier heb ik de stokroos van kit 148 gestempeld en ingekleurd met een paar kleuren roze en oranje distress. De bloem ruim uitgeknipt en op zwart gemat, de hartjes heb ik toen voorzien van een gele 3-D stip. Op een witte kaart de twee varens met groene distress afgedrukt en met dezelfde kleur plus twee andere kleuren groen de steel en de blaadjes ingekleurd. De vlinder (net als de varens uit kit 149) met zwart gestempeld en ingekleurd met dezelfde kleuren als de bloem. Ook hier weer gele 3-D stipjes geplaatst (dat spul raakt nooit op, geloof ik) en een dikke zwarte schaduwlijn om de vlinder getrokken. Met zwart de tekst afgedrukt en daarna de varens een beetje gemaskerd om met een penseel de restjes oranje en roze inkt op de kaart te spetteren. Tot besluit de bloem tussen de varens geplakt. 


Als ik de kaart opnieuw zou maken, zou ik geen zwart om de bloem nemen, maar welke kleur dan weet ik nog niet. Groen of grijs? ik ben benieuwd wat jullie vinden!
Leef vandaag, denk aan de prachtige dag van gisteren en hoop voor morgen op zonneschijn!


3 opmerkingen:

Ellen zei

Super leuke kaart

!neke zei

Mooie kaart, ik vind zwart juist wel mooi afsteken en bij de tekst en de vlinder passen !

maria's knutselplezier zei

Heel mooi en leuk idee!!

Groetjes
Maria