vrijdag 25 juli 2014

kit 148

Vandaag van mij twee kaarten. Beide gemaakt met stempels uit kit 148 en de teksten komen van kit 140.

Voor de witte kaart heb ik de kleinste bloem  vier keer gestempeld op SB karton. Daarna met een inch pons uitgeponst en op zwart cardstock geplakt. Dat allemaal met een klein randje gesneden op cardstock van 13,5 x 13,5 cm geplakt en onderaan de tekst gestempeld.


Voor de volgende kaart heb ik de grootste bloem gestempeld op zwart cardstock met witte Brilliance. Gemat op wit papier en daarna op een zwart kaart geplakt. Daaronder met dezelfde inkt nog een tekst gestempeld. De bloem heb ik daarna met een wit potlood ingekleurd.

Fijn weekend alvast.
groetjes Henriëtte

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

vind het beide mooie kaarten
eenvoudig en daarom juist zo mooi.
groetjes Ballie (Bennarda)

Ellen zei

Leuke kaartjes

Henriëtte zei

dank je wel dames!!

akkina van steen zei

Clean en simpel ,ik hou daar wel van