dinsdag 22 juli 2014

Altered tin - Gepimpt koffieblik


Een koffieblik geschuurd en geverfd. Hierop stempels van de nieuwste Kit 148 - The Idiot Flowers gestempeld en de grote huizen van Kit 147. Langs de randen van het blik en het deksel twee soorten Washi Tape geplakt.


Het lepeltje hoort bij het blik...er zit een insparing met een klein magneetje waardoor het lepeltje blijft hangen. 



Bijna was ik vergeten een foto van het blik te maken...het schuren was al begonnen... :-)

Bedankt voor de interesse,
Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

5 opmerkingen:

Mag het een onsje minder zijn, zei

Een heel leuk idee !

Ballie (Bennarda) zei

Alie, dit is een onwijs gaaf idee.
Heel mooi.
groetjes Ballie (Bennarda)

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik ben het helemaal eens met de dames een onwijs idee.
Liefs Rianne

Gerrina zei

Mooi geworden dit blik! Lijkt vintage maar dan met vrolijke kleuren; herinnerd me aan de kleuren uit mijn jeugd... Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Mooi geworden dit blik! Lijkt vintage maar dan met vrolijke kleuren; herinnerd me aan de kleuren uit mijn jeugd... Groetjes, Gerrina