zondag 2 april 2017

Oceans of fun


Hoe deed ik dit ooit zonder stempelhulp? Niet dus. Maar met die stempelhulp kun je alles keurig op gelijke afstand afdrukken en is een kaart als deze helemaal niet moeilijk meer. 
Eerst heb ik een stuk aquarel papier afgeplakt met tape en met aquarelverf de kleuren van de regenboog geschilderd. Door de structuur van het papier krijg je het effect van woelig water. Na goed drogen de tape verwijderen en dan de kleine vis, een onzichtbaar extraatje bij de splash, met de stempelhulp afdrukken. Uiteraard heb ik eerst een kladje gemaakt om te zien hoe ver ik de kaart moest schuiven. Tja en toen een bijpassende tekst. Die was er niet in rubber, dus heb ik tussen dunne lijntjes zelf iets geschreven. 
Wij wensen iedereen op deze alweer laatste dag van de Art Specially Oceans of fun!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Nicky zei

On dirait que les poissons volent dans l'arc en ciel, très jolie carte !