vrijdag 31 maart 2017

Challenge april: Water

Met een prachtige Koi en een enorme splash kon het thema voor de april challenge niets anders zijn dan water. 


Natuurlijk zijn er meer manieren om water op een kaart of art journal te zetten: waterdruppel, een paraplu, of desnoods iets met drank. Heel breed dus. 
Maar ik heb gekozen voor de nieuwe stempels en onze nieuwe outfit: oranje shirts met een groen schort, uitgebeeld met de visjes.


Voor deze art journal heb ik een grote geprinte foto van de beek die door Auxi (Frankrijk) stroomt met multi matte medium in mijn boek geplakt. Rechts naast de toko kun je dat goed zien. De randen heb ik met blauwe en groene verf afgewerkt. De grote splash heb ik met donkerblauwe Archival inkt her en der afgedrukt. In een laatje vond ik een flesje met blauwe glimmerinkt, die heb ik over de rechterpagina laten druipen, een paar restjes ervan zitten op onze 'stand'. Om die stand te maken heb ik met een stans in een scrap al die gaatjes geponst. Op een stuk papier heb ik vijf kleine visjes met groene inkt en één grote koi met donkerrode inkt afgedrukt. Alle vissen zijn met stift ingekleurd. Met veel passen heb ik de visjes op de juiste plek in onze kraam gekregen en alles is vastgeplakt met de onmisbare multi matte medium. 



Voor de tekst heb ik een oud alfabet sheet van SB (in de opruiming!!) gebruikt, de banner is er bij getekend en natuurlijk in onze nieuwe kleuren. Toen alles op de plek zat heb ik met mijn inmiddels onmisbare Pitt brush stiften van Faber Castell schaduwen aangebracht, kleuraccenten getekend en als allerlaatste heb ik met een witte gelpen accenten aangebracht en de tekst geschreven.
Ik hoop dat het een super event gaat worden!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: