woensdag 12 april 2017

Hello





Op de ArtSpecially hebben Ank en ik een demo gedaan met deze mooie bloem. Om te laten zien dat je hem ook op andere manieren op je kaarten kan gebruiken heb ik deze week deze kaart voor je gemaakt. Op een stukje Fabriano watercolor papier heb ik met een stencil en matte medium stipjes aangebracht en dit laten drogen. Hierna het papier goed nat gespoten en een paar kleurtjes Daler Rowney inkt over de kaart verdeelt. Ik heb de diamanten stempel in de hoeken licht afgedrukt en met zwarte inkt wat gespetterd. De bloem op apart papier ingekleurd met Faber Castell potoden en de bijpassende Pitt stiften. De bloem uitgeknipt en op de kaart geplakt.
 Als laatste een stansje toegevoegd die ik op de beurs heb gescoord.

Fijne dag, groetjes Mirjam


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Dora zei

Prachtig! Mooie kleuren gebruikt en stencils. Super