zondag 23 april 2017

Wasbeer in zebraprint


De wasbeer heb ik met de stempelhulp twee keer afgedrukt op aquarelpapier, eerst met donkergrijze en daarna met donkerbruine archival inkt. Hierdoor kreeg ik een wat onbestemde bruin/grijze kleur, die past zowel bij de bomen als bij het wasbeertje. Met mijn inktense blokjes heb ik alles ingekleurd en uitgewassen met een vochtige penseel. Daarna heb ik het papier op maat gescheurd en de randen gekleurd. De ogen heb ik met zwarte lakstift laten glanzen, daarna met witte gelpen nog een stipje aangebracht. Ook de neus heb ik zwart gemaakt. Voor de achtergrond kun je een stencil gebruiken, spelen met de zebrastempel of een stuk gedessineerd papier gebruiken. In elk geval ben ik blij met deze lieve kaart!
Fijne dag!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: