woensdag 22 april 2015

Vosje


Van dit vosje had ik zelf alleen nog maar een afdruk, de stempel zelf is naar een designteam lid gegaan.
Ik heb het vosje ingekleurd met Memento markers en noodgedwongen uitgeknipt.
Op een A6 SB kaart heb ik de berkenbomen een paar keer gestempeld,
van links naar rechts en steeds een beetje hoger.
Met een marker London Fog heb ik een scheidingslijn tussen lucht en aarde getekend en daaronder lichtjes gesponst met Distress inkt.
Tussen de bomen heb ik de lucht eerst helemaal geel gekleurd met een Memento marker en daarna van onder af rood toegevoegd en met mijn vinger uitgesmeerd naar boven.
Het is weer eens wat anders dan een blauwe lucht.
De tekst is een woordje van een grotere tekst achtergrond.
De vos op de kaart geplakt en met Memento london fog wat schaduw gegeven.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Mariƫtte zei

Prachtig!

Gerrina zei

Prachtige kaart! Gaaf die berkenbomen als achtergrond (moet ik ook maar weer eens afstoffen en gebruiken; ze zijn zo mooi) Weer heel wat inspiratie; dankje. Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi opgebouwd met de kleuren en stempels Ank!
groetjes Alie

Linda zei

Beautiful!!! :)