maandag 6 april 2015

Just a note


Op een stukje wit heb ik met een zwarte fine liner de ovalen getekend.
Hier heb ik een van de ovalen van de multi stencil set voor gebruikt.
Eigenlijk had ik een van de bloemen van een van de idiot sheets ( 148 en 149) willen gebruiken.
Vandaar dat ik de kriebeltjes in de ovalen heb getekend.
Uiteindelijk is het de roos van sheet 131 C geworden.
Deze heb ik met Memento tuxedo black op een restje papier gestempeld, ingekleurd met Copics en uitgeknipt.
De rozen op de kaart gelijmd, en de knoppen nog eens gestempeld, gekleurd en uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt.
Dan nog een tekstje van dezelfde sheet gestempeld.
Om het af te maken een mat gesneden en alle lagen op de kaart gelijmd.

Groetjes 
                                                                  
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Gerrittina zei

Leuke kaart. Die ovalen op de achtergrond vind ik gaaf!

Gr. GZ