dinsdag 7 april 2015

Demo


Groot op het scherm maar het is maar een ATCtje hoor.
En deze keer ga ik nog niet vertellen hoe ik deze heb gemaakt.
Dat bewaar ik nog even tot na het ArtSpecially event.
Onze designteam leden Ballie en Ellen hebben daar voor jullie een paar leuke demo's in petto en dit kaartje is er eentje van.
Helaas ben ik zelf door mijn gezondheid de afgelopen jaren niet in staat om op het event aanwezig te zijn.
Ik wens iedereen die wel naar het event gaat alvast heel veel plezier !
Geniet ervan en heb geen medelijden met mij hoor.
Ik ga genieten van een paar "snipper"dagen rust en wie weet ...mischien wel heel veel stempelen.

Groetjes Ank.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Geen babbeltje dus op het ASE, Ank...maar ik hoop dat je wél kunt genieten van de rustige dagen en ja wie weet, veel moois maken!
Groetjes, Alie

!neke zei

Geniet van een paar rustige dagen !
Dit kaartje is top !
Vooral ook de kleuren !
Ben benieuwd hoe het gemaakt is !
Groeten Ineke

Gerrina zei

Dan wens ik je voor dit weekend veel rust en hopelijk hebben we goed weer en kun je heerlijk genieten! Groetjes, Gerrina

Inge zei

Dat is jammer Ank! Geniet van de rust. Tot een andere keer dan maar. :-)