zondag 24 december 2017

Verse kerststal


Op Bristol papier met Versafine de figuren van sheet 106 afgedrukt en met potlood ingekleurd. Daarna ze allemaal uitgeknipt en op zoek naar een mooie stal. Omdat wij nu eenmaal grote verzamelaars zijn van alles wat je misschien ooit zou kunnen gebruiken, had ik de verpakking van mijn verspakket pompoensoep nog niet weggegooid. De 'kribbe' was al voorgeknipt en de tekst (verspakket) vond ik niet onaardig. Op het 'hout' heb ik de ster afgedrukt en met goud geëmbost, helaas ging het karton daar wel van golven. En nu staat er een hond-veilige stal onder mijn boom!
Fijne feestdagen!
Josje  



Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Anne zei

Wat een grappige “stal”
Is weer eens wat anders!
Groetjes en fijne dagen......