zondag 17 december 2017

Sea you of I sea you?


Op kraft papier de vuurtoren afgedrukt en wit geëmbost, de ondergrond bewust niet gedaan. Daar de golf in twee kleuren blauw en een keer met wit afgedrukt, waar nodig heb ik de golf verlengt. Een beetje water golft over de voet van de vuurtoren. De horizon met wit potlood getekend en met blauw potlood bewerkt, de koppen van de golven in de verte ook met de twee potloden getekend. De banen van de vuurtoren met rood potlood gekleurd en toen met een liniaal de vier fasen van de lamp getekend. De tekst met metallic blauw gestempeld. En toen kwamen er allerlei gedachten bij mij boven, waardoor deze kaart bleef liggen. 'sea you'? Of moet er 'I sea you' komen te staan? Had ik dit op een grijze kaart moeten maken? Want ik vind dit een kaart om aan iemand te sturen die het even niet ziet zitten. En wat ik kan ik dan als nederlandse tekst gebruiken? Kortom, deze kaart is niet af, maar blijft liggen tot na de kerstdrukte, in de hoop dat ik dan weet wat de juiste versie moet worden!
Fijne dag,
Josje



Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: