zondag 5 november 2017

Met oprechte deelneming


Ik wist wat ik wilde, Oxide inkt, vanwege de chalk-achtige bovenlaag en de twee vingers van het Michelangelo sheet gescheiden door de scheur. Een Nederlandse tekst en muzieknoten.  Na het stempelen van de vingers en de scheur twijfelde ik. Waar moest de tekst. Dan is een team heel handig: je stuurt je foto en krijgt meteen hulp. Rechtsonder. Met een vierkante stitch-die de kaart gestanst, een zwarte mat met de grootste die gemaakt en het geheel op een witte kaart geplakt. 


Maar er zaten geen muzieknoten in. Ergens had ik een papiertje met een stukje muziek en ik had de vingers twee keer afgedrukt. Om te proberen en uit te leggen aan het team wat ik wilde met die muziek heb ik de scheur met een fijn schaartje doorgeknipt en los neergelegd. Eigenlijk wist ik het toen meteen, dit ging de kaart worden. De knipranden met een Pitt stift zwart gemaakt, het stuk muziekpapier op de kaart geplakt de vingers in de hoeken. En de tekst weer rechtsonder. Dit was precies wat ik wilde! 
Deze kaarten waren dus echt teamwerk!
Fijne dag,
Josje 
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Ineke zei

Geweldig mooie en persoonlijke kaarten. Gaat steun van uit omdat je er zo goed over nagedacht hebt.