zondag 10 september 2017

Zilveren poppies



Vandaag is het een uitdaging om vanaf mijn tablet een blogpost te schrijven. 
De poppies zijn gestempeld op wit karton van Jen Compen met versafine zwarte inkt en een stempelplatform. Op die manier kon ik de poppies een paar keer afdrukken tot ze echt zwart waren. Na lang drogen heb ik er zilver glitz op geplakt. Dat is heel dun zilver, maar er zijn ook een paar kleuren goud, dat flinterdun is. Tot aan deze kaart was het mij nooit gelukt om het fatsoenlijk vast te plakken. Ik heb een flesje melkachtig spul, maar nooit de gebruiksaanwijzing gelezen. Nu las ik dat het 15 minuten moet drogen. En jawel, het zilver bleef zitten. 


Het is heel eenvoudig, maar wat hebben die poppies nou nog meer nodig? Niks toch? 
Fijne dag, 
Josje.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: