maandag 11 september 2017

Als de brandweer

Moest toch even het  draaistencil van Stampinback uitproberen.
Wil je uitleg hoe dit stencil werkt, kijk dan dit filmpje van Ank.
Duidelijk zou ik zeggen.

Ik ben begonnen met een witte kaart, deze heb ik gesponst met festive berry distress inkt.
Daarna heb ik een stuk wit papier van 14 x 14 cm gesponst met squizes lemonade en wild honey.
Dan komt het stencil aan de beurt, hier voor heb ik voor elke draai een andere kleur gebruikt.
Mustard seed, carved pumpkin, festive berry en fired brick om precies te zijn.
Vervolgens de tekst van sheet 168 A op het paneel gestempeld en het paneel op de kaart gelijmd.
Als laatste de brandweer man gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt.

Groetjes

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: