zondag 13 augustus 2017

Trouwerij


De harten heb ik afgedrukt met een lichte distress inkt op aquarelpapier, zodat je geen lijnen ziet. Daarna heb ik de harten gemaskerd en zo goed mogelijk de blaadjes helemaal rondom afgedrukt. In meerdere lagen heb ik alle harten rood ingekleurd, de randen van de blaadjes met geel en de binnenkant met groene aquarelverf. 


Door steeds een laag van de harten te laten drogen voordat ik de volgende aanbracht ontstaat de illusie van bolling. Aan de buitenkant heb ik heel licht wat groene verf gebruikt en langs de randen heb ik goud gebruikt, daarmee heb ik ook wat gespetterd op het hart. Met grijze inkt heb ik wat flarden tekst aangebracht. Het duurde even voordat ik de juiste tekst gevonden had, maar dit is wat je elk bruidspaar wenst. Deze tekst vind je op sheet 95, maar dan onder elkaar. Ik heb de woorden los geknipt, naast elkaar afgedrukt op rood papier en met goudpoeder geƫmbost. Het geheel heb ik op een rode kaart geplakt en met een in Madrid gekocht stencil heb ik de enveloppe nog versiert.


En dat kleine stukje rood achter het linkerhart is geen foutje, dat staat voor Stitch, hun geliefde hondje! 
Fijne dag,
Josje
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: